اجتماعیاقتصادیشهرداری و شورای شهرورزشی

شهرداری دماوند به نیازهای تفریحی ساکنان کالدشت پایین توجه کند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 

پیام فوری: در حالیکه نوجوانان و جوانان این مرز و بوم در معرض انواع خطرات از تهاجم فرهنگی گرفته تا اعتیاد به مواد افیونی قرار گرفته اند؛ این شرایط حساس توجه ویژه مسئولان و دولتمردان را می طلبد تا به نقش و سهم خود در حفظ جوانان از عوارض و تبعات مخرب این تهدیدها عمل کنند.
این گزارش حاکی است در برخی موارد برخی سازمان ها و نهادها از جمله شهرداری دماوند می‌تواند با احداث پارک و تعبیه و نصب وسایل ورزشی گامی مهم در حفظ و حراست از سلامتی جسمی و روحی بردارد مثلاً هم اکنون در منطقه کال دشت پایین که تنها حدود ۸ کیلومتر با دفتر شهردار و اعضای شورای شهر فاصله دارد؛ اما نوجوانان، جوانان و ساکنان از نبود یک فضای پارک تفریحی و ورزشی حداقلی رنج می برند.
این درحالی است که ساکنان کالدشت پایین با همکاری اعضای شورای شهر قطعه زمینی را به مساحت ۷۷۵ متر جهت احداث پارک تدارک دیده اند اما به لحاظ مستضعف بودن ساکنان و نداشتن توان مالی قادر به نصب چند دستگاه ورزشی و تفریحی حتی در سطح ابتدایی نیز نیستند.
ساکنان توقع دارند تا شهرداری و شورای شهر دماوند نیم نگاهی به کالدشت پایین انداخته و با نصب دستگاه های ورزشی در این زمین موجبات خوشحالی کودکان و نوجوانان و ساکنان را فراهم سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا