بالای صفحه دسته بندیچهار خبرخبر ویژهسیاسی

سرفصل برنامه های دکتر ابراهیم سلیمی، گزینه پیشنهادی استانداری کرمان

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سلام و عرض ادب
محضر مردم عزیز ، شریف و صبور و انقلابی استان کرمان

با تحیات
احتراما در راستای دعوت جامعه ایثارگران و متخصصین ، صنعتگران ، نخبگان دانشگاهی ، علمی ، ادبی و هنری و قاطبه مردم شریف دیار کریمان و در عمل به وظیفه شرعی به مصداق ” کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته ” بر خودم تکلیف دانستم تا در راستای خدمت جهادی و انقلابی در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری برای حضور جوانان متخصص و متعهد و مجرب انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی این دعوت را قبول نموده و تسهیلگر دولت محترم سیزدهم برای انتخاب اصلح باشم .
لازم دیدم اختصاری از برنامه ها را در قالب موضوعی ارایه نمایم .

١- استان زر خیر کرمان دارای منابع عظیم معدنی و زنجیره ارزش بسیار چشمگیر در ایران ، خاورمیانه و حتی جهان را در خود جای داده . بهره برداری بهینه و تزریق منابع مالی آن برای توسعه ، پیشرفت و آبادانی استان کرمان و بهبود ملموس زندگی مردم عزیز استان جزو برنامه های اول ما هست .
٢- بسیج همگانی امکانات دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی و به صحنه آوردن تمام ظرفیت های انسانی بویژه جوانان سلحشور دارای مهارت و تخصص در همه زمینه های عمرانی ، زیر بنایی ، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی برای اقدامات عملیاتی و جهادی برای عمران و آبادانی روستاها ، دهستان ها ، بخش ها ، شهرها و شهرستانها از کارهای اساسی هست که از لحظه پذیرش مسئولیت در استان کرمان آغاز خواهد شد .
٣- ایجاد روحیه جهادی و انقلابی ، مشارکت اجتماعی و تکلیف در بین اقشار مختلف جامعه برای حضور تمام وقت در صحنه سازندگی استان بویژه پیشرفت و رشد و شکوفایی بومی
۵- اشتغال و کارآفرینی مهارت محور و آموزش همگانی برای تولید ثروت و توانمندسازی همه اقشار جامعه استان کرمان
۶- تبدیل استان کرمان به اولین منطقه پیشرفته در بخش کشت و صنعت و تولید مایحتاج برای منطقه پر جمعیت کشورهای همسایه شرقی پاکستان و هند و افغانستان ایجاد انقلاب کشاورزی و بهینه سازی منابع آب و خاک و توسعه مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی صنعتی برای کسب تولید غذای پایدار برای بازار دهها میلیون نفری کشورهای همسایه و به تبع آن ایجاد رونق اقتصادی و افزایش شاخص های زندگی باعزت و شرافتمند برای همه خانوارهای استان کرمان و الگو شدن این استان برای سایر استانهای کشور عزیز و اسلامی مان ایران و جهان اسلام مد نظر سر فصل برنامه ها قرار دارد.
٧- با توجه به وجود ۶۶٠ اثر تاریخی ملی ، فرهنگ و تمدن و آثار بی بدلیل هنری و ادبی در این استان ، دیار کریمان به قطب گردشگری اسلامی در خاورمیانه و رونق زندگی مردم شریف تبدیل خواهد شد .
٨- با عنایت به تعلق و حضور شهید عظیم الشأن جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان که منادی صلح جهانی ، تاریخ و تمدن اسلام ناب محمدی (ص) بودند ، این استان به مرکز ترویج و تمدن نوین جهان تشیع و صلح جهانی مبدل خواهد شد .

و من الله التوفیق سرباز و خادم ایران اسلامی : ابراهیم سلیمی فرزند شهید محمد جواد 🇮🇷🙏🌹
تفصیل برنامه ها در دیدارهای حضوری و تخصصی تشریح خواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا