اجتماعیحقوقی و قضائی

سیاست انتصابات دولت، نشانگر اقتدار دولت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سید مهدی رفیعی راد کارشناس مسائل استراتژیک، اثر سیاست انتصابات دولت در اقتدار دولت با موضوع خط فرمان دولت را در عکس‌ نوشته‌ای نوشت:

“چنانچه در مدیران دولت، منافع‌مداران بر تکلیف‌گرایان تفوق پیدا کنند، خط فرمان دولت به بی‌اقتداری، مبتلا خواهد شد؛ یعنی سستی فرامین دولت در کشور.”

به گزارش پیام‌فوری سیدمهدی رفیعی راد مسئول کارگروه عدالت و مبارزه با فساد قرارگاه جوانان گام دوم در این عکس‌نوشته‌ نوشت:

“از مهمترین عوامل انسجام در دولت، حفظ طرفداران و باورمندان به رئیس‌جمهور است. این سیاست در انتصابات دولت، موجب حفظ سرمایه اجتماعی پدید آمده در انتخابات می‌شود؛ صد البته عکس آن نیز ثابت است.”

به گزارش پیام‌فوری سید مهدی رفیعی راد استاد دانشکده علوم سیاسی در عکس‌نوشته‌ای با تذکر به دولت در حفظ سرمایه اجتماعی دولت با تأکید بر انتصابات شایسته‌سالار نوشت:

از مهمترین عوامل انسجام در دولت، حفظ طرفداران و باورمندان به رئیس‌جمهور است. این سیاست در انتصابات دولت، موجب حفظ سرمایه اجتماعی پدید آمده در انتخابات می‌شود؛ صد البته عکس آن نیز ثابت است.
چنانچه در مدیران دولت، منافع‌مداران بر تکلیف‌گرایان تفوق پیدا کنند، خط فرمان دولت به بی‌اقتداری، مبتلا خواهد شد؛ یعنی سستی فرامین دولت در کشور.”

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا