اقتصادینفت و انرژی

خبر “غیب شدن شناور ۳۰۰ میلیون دلاری” کذب محض است/همه نهادهای نظارتی و تصمیم گیر در جریان شناور هستند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری، سعید وفاپور، مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی با اشاره به گزارش منتشر شده گفت:گزارش منتشره معطوف به یکی از شناورهای عملیاتی شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران است که متأسفانه ضمن سوءاستفاده از فضای مجازی، مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده است.
وی با اشاره به اسناد و مکاتبات موجود افزود:شرکت تأسیسات دریایی اسناد و مستندات در ارتباط با گزارش فوق را به کلیه مراجع ذیربط و وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران ارجاع نموده و همه ارکان نظارتی و تصمیم گیر در جریان موضوع قرار دارند.
وی تاکید کرد: اقدام سایت مذکور اقدام علیه امنیت ملی است و موضوع تخلف رسانه مذکور که علاوه بر محتوای کذب، اقدام علیه منافع ملی کشورمان است و  به قوت از طریق ارجاع به مقام محترم قضائی پیگیری خواهد شد.
با پیگیری از شرکت تاسیسات دریایی و با بررسی اسنادی که در اختیار این رسانه قرار داده شد به صحت گفته های مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی ایران پی برد که نشان می دهد اقدام  تاسیسات دریایی در بکارگیری شناور مذکور در راستای تامین منافع ملی و در راستای تامین منافع شرکت صورت گرفته است و تاریخ مکاتبات با نهادهای نظارتی و تصمیم گیر پیش از انتشار گزارش فوق بوده است.

 

منبع:نفت ما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا