اجتماعیخبر ویژهراه و مسکنمدیریت شهری

جریمه ۴۷۰ هزار خودرو در طرح جدید محدودیت تردد/ ادامه‌دار بودن طرح بعد از تعطیلات ۶ روزه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از خبرنگاران پویا؛ سردار سید تیمور حسینی با اشاره به تداوم اجرای طرح محدودیتهای کرونایی در موج پنجم از این بیماری و ممنوعیت تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز، اظهار کرد: همکاران ما در ۱۴ نقطه از مبادی ورودی خروجی استانهای تهران و البرز مستقر هستند و از خروج پلاکهای بومی و همچنین ورود پلاکهای غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

جانشین پلیس راهور افزود: علیرغم تأکیدات پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری، متأسفانه تا روز گذشته بالغ بر ۴۷۰ هزار مورد توسط دوربینهای ثبت تخلف و همچنین همکاران مستقر در محورها، تخلفات ثبت و اعمال قانون صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کماکان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی همچنین بالعکس، بعد از این طرح نیز ادامه خواهد داشت چراکه از شیوه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصد هزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرها برقرار است، خاطرنشان کرد: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک‌طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان عزیز این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا