خبر ویژه

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی اعلام شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایسنا، آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال ۱۳۹۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۱ اسفند ماه جاری در شهرستان های تهران و اصفهان برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز می شود و درهای ورود به جلسه امتحان ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون فوق از روز سه ­شنبه ۱۹ اسفند ماه جاری بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون فوق همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیدی خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رفتار خواهد شد.

همه متقاضیان آزمون فوق لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ اسفند به سامانه خوداظهاری ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا