ورزشی

بادامکی:حرف بزنیم محروم می‌شویم/ دیگر سقفی وجود ندارد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، گفت: وقتی چنین آرایی صادر شده دیگر سقف قرارداد ملاک نیست. ما قانون را رعایت کردیم، اما اگر حرف بزنیم، محروم می‌شویم.حسین بادامکی در حاشیه دیدار پرسپولیس و نساجی، اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و امتیازاتی که نیاز داریم و اینکه تیم سپاهان هم برابر گل‌گهر باخت، فرصت خوبی است تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و خودمان را به سپاهان نزدیک کنیم.
وی درباره حاشیه‌های بعد از صدور حکم استیناف، عنوان کرد: مشخص بود. وقتی رای تیم ما خیلی سریع صادر می‌شود و رای تیم دیگری را صادر نمی‌کنند، قطعا قرار است اتفاقاتی بیفتد. کارگردانی خوبی برای این رای انجام شد. با برنامه‌ریزی چنین آرایی صادر کردند. دیگر ما نباید به آن فکر کنیم بلکه باید تمام تمرکز و تلاشمان را برای یک نیم فصل خوب بگذاریم و فرصت نقل و انتقالات را به راحتی از دست ندهیم. مشاوره، انتخاب و تمدید اینترنتی بیمه بدنه با بیمه بازار تمدید کنید تبلیغ
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مجوز ۳۲۵ میلیارد تومان حق خرید و شکایت باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: باید با بخش حقوقی باشگاه صحبت کنید. وقتی این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و همین الان هم ۶ بازیکن سپاهان را محروم کرده‌اند، خیلی مسائل مشخص می‌شود. نمی‌دانم چگونه این بازیکنان ۱۳ بازی به میدان رفته‌اند. بعد به یکباره گفته‌اند محروم شدند و اگر نمی‌توانستند بازی کنند، از همان روز اول نباید بازی می‌کردند.
وی ادامه داد: قانون را رعایت کردیم و بازیکنی که می‌توانستیم بالاتر از سقف بگیریم را نگرفتیم. ترکیب تیم‌ها را نگاه کنید و مانند روز مشخص است که آن تیم سقف را رعایت نکرده است، اما آقایان اصرار دارند که اتفاقات دیگری افتاده است. الان هم باید باشگاه روی نقل و انتقالات تمرکز کند تا نقاط ضعف را پوشش دهد.
بادامکی در واکنش به اینکه آیا همچنان سقف را رعایت می‌کنید، گفت: این چیز‌ها دیگر ملاک نیست و وقتی چنین آرایی دادند دیگر سقفی نمی‌ماند. در نیم فصل یحیی گل محمدی اردوی خارجی درخواست کرده و فعلا در حال رایزنی هستیم و هنوز او فهرستی به ما نداده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا