خبر ویژهمدیریت شهری

خانه های سلامت محلات در خط مقدم مواجهه با کرونا نقش بسیار موثری در کنترل بیماری دارند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نشست هماهنگی فعالیت های ادارات سلامت مناطق ۲۲ گانه و خانه های سلامت محلات با حضور زینب نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران و منتخب مدیران سلامت مناطق ۲۲ گانه برگزار شد و شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، رضا کرمی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان میهمانان ویژه از نزدیک در جریان اقدامات حوزه سلامت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران قرار گرفتند.

در این نشست زینب نصیری ضمن ارائه گزارشی از مجموعه فعالیتهای انجام شده اداره کل سلامت در سطح مناطق ۲۲ گانه و تجمیع ظرفیتهای به وجود آمده با سازمان های دولتی و غیردولتی، فعالیت های در خور توجه خانه های سلامت در سطح محلات شهر تهران را تشریح کرد.

همچنین مدیران و مسئولان خانه های حاضر در جلسه به ارائه گزارش مجموعه فعالیت‌های خود در سطح مناطق ۲۲گانه پرداختند.

در ادامه، شهربانو امانی ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل سلامت در سطح مناطق و محلات، اقدامات مسئولان خانه های سلامت را به عنوان خط مقدم مواجهه با ویروس کرونا بسیار تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: همه سازمان ها و نهادها باید با همکاری یکدیگر در مواجهه با این بیماری دست به دست هم دهند تا زمان مبارزه با این بیماری کوتاه و با آن مقابله شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت نقش آموزش شهروندان در کنترل و مهار بیماری کرونا اذعان داشت: باید حداکثر توان خود را برای افزایش سواد شهروندان در حوزه شناخت،مراقبت و پیشگیری از این بیماری به کار گیریم و اقدامات عملی را در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای کادر پزشکی و درمانی بیمارستان ها برای خدمت رسانی به مردم در بحران کنونی، آمادگی شورای اسلامی شهر تهران را برای همراهی با وزارت بهداشت و سایر سازمان های متولی اعلام کرد.

در ادامه رضا کرمی رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده در این ستاد در مواجهه با ویروس کرونا از همراهی و همکاری اداره کل سلامت در راستای ساماندهی و سازماندهی حوزه سلامت شهرداری برای مواجهه با این بیماری قدردانی نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا