ورزشی

غلامرضا محمدی: زیرگیری و کشتی ناب ایرانی مهمترین هدف ما در تیم ملی جوانان است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد: آموزش کشتی ناب ایرانی و در راس آن زیرگیری و کشتی رو به جلو مهمترین هدف ما در تیم ملی جوانان است.غلامرضا محمدی در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران، اظهار کرد: هفته بعد مسابقات بین‌المللی شهیدان علی‌پناه در خرم‌آباد را پیش رو داریم که خوشبختانه با حضور چند تیم خارجی برگزار می‌شود و سطح کیفی بالایی خواهد داشت. این مسابقات اهمیت زیادی برای ما دارد و به منزله مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جوانان خواهد بود و پس از برگزاری این رقابت‌ها، بلافاصله اردوی تیم ملی جوانان آغاز خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، افزود: بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور، ۲ مرحله اردوی تیم ملی در لرستان و مازندران برگزار شد که اردوهای بسیار خوبی بودند و باعث شدند من و کادر فنی تیم ملی شناخت کاملی از بچه‌ها بدست بیاوریم.
وی درباره حضور آزادکاران جوان ایران در تورنمنت‌های خارجی، گفت: در ماه اسفند ۲ تورنمنت شومیلین روسیه و جام پیروزی ترکیه برگزار می‌شود که ما نیز درخواست خود را برای حضور در این رقابت‌ها به فدراسیون کشتی ارائه کردیم تا در صورت موافقت فدراسیون عازم این مسابقات شویم.
محمدی با بیان اینکه آزادکاران جوان ایران در شرایط خوبی به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: ما همیشه در رده‌های پایه دچار خلاء بودیم اما در حال حاضر خوشبختانه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. مهمترین هدف ما در تیم ملی جوانان این است که بچه ها را به سمت زیرگیری از حریفان و کشتی رو به جلو و ناب ایرانی سوق بدهیم که در این مسیر قطعا کار سختی داریم اما با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: موضوع مهم دیگر هموار کردن مسیر برای انتقال پدیده‌های کشتی ایران در رده‌های پایه و تیم جوانان به رده بزرگسالان است. این اتفاق چند سال پیش رخ داد و کشتی‌گیران بسیار خوبی از رده نوجوانان راهی رده جوانان و سپس بزرگسالان شدند که افتخارآفرینی‌های آن‌ها را می‌بینیم.
وی در ادامه درباره حضور در پایگاه قهرمانی شعید شعاری تهران که اخیرا به بهره‌برداری رسید، گفت: پایگاه‌های قهرمانی کشتی که با همکاری فدراسیون و سازمان ورزش شهرداری به افتتاح رسیدند از کارهای بسیار خوب فدراسیون کشتی است که آثار آن برای کشتی ایران ماندگار خواهد بود. در این پایگاه نیز بنده به همراه نفراتی مثل صادق گودرزی مشغول به کار هستیم و من در اوقاتی که در اردوی تیم ملی نباشم در این پایگاه به مربیگری مشغول به کار خواهم شد. امثال صادق گودرزی سرمایه کشتی ایران در بحث مربیگری هستند و نفرات دیگر نیز به این پایگاه اضافه خواهند شد. امروز نیز تیم جوانان تهران که خود را آماده حضور در مسابقات خرم آباد می‌کند، با هدایت مصطفی حسین‌خانی به پایگاه شعاری آمد. این پایگاه متعلق به کشتی تهران و همه ایران خواهد بود و ما با افتخار میزبان کشتی‌گیران آینده ساز ایران خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا