ورزشی

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛ هوادار تهران ۲-۰ استقلال خوزستان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و هوادار تهران در آخرین دیدار از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در تهران به مصاف هم رفتند.
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم فوتبال هوادار تهران در رتبه پادوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم فوتبال استقلال خوزستان قعر نشین لیگ برتر فوتبال است.
در این دیدار تیم هوادار و استقلال خوزستان حملات پراکنده‌ای روی دروازه‌ها داشتند، اما هیچ کدام در نیمه اول موفق به استفاده از این موقعیت‌ها نشدند و در نهایت نیمه اول بازی دو تیم با حساب صفر بر صفر به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم این بازی تیم میزبان تمایل بیشتری برای رسیدن به گل داشت، اما شاگردان پورموسوی در استقلال خوزستان که در دو هفته اخیر بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته اند توانستند حملات این تیم را مهار کنند.
مقاومت استقلال خوزستان تا دقیقه ۶۵ بازی ادامه یافت، اما یونس شاکری در این دقیقه موفق شد روی پاس کریم اسلامی بازیکن باتجربه خودشان به گل برسد و بازی ۱ بر صفر شد.
در ادامه تیم میزبان در دقیقه ۷۴ با پاس قائم اسلامی خواه و ضربه صائب محبی به گل دوم رسید و هوادار در نهایت این بازی را دو بر صفر به سود هوادار به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا