ورزشی

دلیل اصلی درخشش ستاره سیتی: غیبت دی‌بروینه!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آلن شیرر، ستاره سابق لیگ برتر انگلیس، معتقد است که فیل فودن در غیاب کوین دی بروینه بسیار بهتر بازی می‌کند.به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد.
تک گل پیروزی بخش این بازی را فودن برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساند تا نقش مهمی را در این برد و کسب سه امتیاز این بازی که برای ادامه حضور آنها در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسیار ضروری است ایفا کرده باشد.
شیرر پس از پایان بازی در گفت‌وگو با برنامه زنده لیگ برتر اظهار داشت: «من فکر می‌کنم وقتی کوین دی بروینه در زمین حضور ندارد، فودن از مسئولیت بیشتری که برعهده او قرار می‌گیرد لذت زیادی می‌برد و به همین دلیل بهتر بازی می‌کند.
به نظر من، او این احساس را دارد که باید جادویی شبیه به جادوی دی بروینه را در زمین به نمایش بگذارد و باید وظیفه این بازیکن را در زمین ایفا کند و سعی در تقلید تمامی حرکات او دارد و همین باعث شده است که خودش به بازیکن بهتری تبدیل شود.
پپ گواردیولا هم به او باور دارد و همه معتقد هستند که فودن از انجام این کار به خوبی برمی‌آید و به همین دلیل مدام در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. فودن واقعا بازیکنی فوق‌العاده است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا