دسته‌بندی نشده

مخفی کاری نشت های خطرناک آزمایشگاهی در آمریکا؛ پشت پرده توطئه نشت کرونا از ووهان

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مخفی کاری نشت های خطرناک آزمایشگاهی در آمریکا؛ پشت پرده توطئه نشت کرونا از ووهان_fororder_哦

این عضو ارشد مرکز چین و جهانی سازی در مقاله ای که از وی در روزنامه «چاینا دیلی» منتشر شده، این سؤال را مطرح کرده که «چرا دولت جو بایدن به احیای اتهامات بی اساس به ویژه زمانی که هیچ مدرکی پیدا نشده است، کمک می کند؟»

کاولو با تاکید بر اهمیت دسترسی به مدارک مبتنی بر حقایق، در مقاله خود به انتقاد از روایت و قصه پردازی های سیاسی و جعلی دولت آمریکا پرداخته و با اشاره به مثال های جنگ های عراق و ویتنام تاکید کرده که روایت گری های کذب و جعلی دولت آمریکا باعث این جنگ ها و بدنبال آن مرگ و میر و تخریب بی پایان در سراسر جهان شده است.

بر اساس آنچه در مقاله این محقق آمریکایی آمده است، طرح ادعاهای بی اساس اغلب توسط آمریکایی ها به کار گرفته می شود تا از این طریق دشمن تراشی کنند و توجه مردم را از مشکلات واقعی و جدی در آمریکا منحرف سازند. کاولو با اشاره به اینکه چنین تبلیغاتی با هدف منحرف کردن توجه مردم از نشت های به مراتب وخیم تر از آزمایشگاه های آمریکا صورت می گیرند، نوشت که بدنبال تحقیقاتی که در سایت گوگل درباره نشت های آزمایشگاهی ویروس در آمریکا داشته، به این نتیجه رسیده است که آمریکا توطئه ای عمیق را با هدف سرکوب حقایق به راه انداخته در حالیکه درصدد است جهان را به سمت تئوری نشت آزمایشگاهی ویروس کرونا از جهان متوجه سازد.

نتایج تحقیقات به عمل آمده از سوی این محقق آمریکایی فهرستی بی پایان از مقالات مرتبط با ووهان و نشت های آزمایشگاهی و چین را به جای سابقه و تاریخ طولانی و خطرناک حوادث آزمایشگاهی در آمریکا و از جمله تعطیلی آزمایشگاه «فورت دتریک» در مریلند نشان می دهند!

بر اساس تحقیقات کاولا، یک صفحه از ویکی پدیا با محور نشت های آزمایشگاه امنیت زیستی، فهرست گسترده ای از نشت ها و سایر حوادث آزمایشگاهی در بسیاری از کشورها از جمله حداقل ۱۱ مورد نشت در آزمایشگاه های آمریکا را نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا