ورزشی

گلر اردن: هواداران ما حق دارند از نتایج کسب شده لذا ببرند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه‌بان اردن از راهیابی به یک چهارم نهایی صحبت کرد.به گزارش ایلنا، یزید ابولیلی، دروازه‌بان اردن، پس از راهیابی به یک چهارم نهایی گفت: هواداران ما و مردم اردن حق دارند از آنچه در این دوره از جام ملت‌های آسیا ارائه می‌دهیم خوشحال باشید. ما به‌عنوان بازیکن تا حد ممکن تلاش می‌کنیم تا مردممان شاد کنیم و و پرچم اردن را در بزرگترین تورنمنت قاره‌ای به اهتزاز در آوریم.
وی افزود: ما در مسابقات در سطح افتخارآمیزی ظاهر شدیم و با توجه به سطوح قوی که ارائه دادیم، با شایستگی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتیم. با این وجود، در مسابقات چیزهای بیشتری برای ارائه داریم. همه اعضای تیم یکدل هستند و ما به دنبال یک دستاورد بی سابقه در این مسابقات هستیم. دوره‌ای استثنایی از جام ملت‌ها به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری است و ما در تلاش هستیم تا از مزایای این مسابقات که در خاک یک کشور عربی برگزار می‌شود، استفاده کنیم.
دروازه‌بان اردن در واکنش به اینکه با توجه به رتبه تیم اردن نسبت به سایر تیم‌ها انتظار نمی‌رفت آنها به این مرحله راه پیدا کنند، گفت: ما اردنی‌ها به جایگاه ها و رتبه‌ها نگاه نمی‌کنیم و تمرکزمان بر روی مسابقات است. ما آرزوی بزرگتری برای ادامه مسیر در این دوره از مسابقات داریم. ما به خودمان اعتماد داریم و به صورت تیمی کار می‌کنیم و همین موضوع هم را متمایز می‌کند. انگیزه زیادی داریم تا بهترین‌ها را به دست آوریم و از شانس خود در مسابقات دفاع کنیم.
او روحیه جنگندگی در زمین را مهم ترین وجه تمایز آن ها از بقیه تیم‌ها دانست و گفت: مهم این است که ۱۱ مرد در زمین باشیم و برای آبروی فوتبال اردن بجنگیم؛ فکر می‌کنم در بازی‌های قبلی این را ثابت کردیم و با همین روند به کار خود ادامه خواهیم داد. فردا با قدرت و با همین روحیه مقابل تاجیکستان بازی کنیم تا به پیروزی برسیم و به نیمه نهایی راه پیدا کنیم و هواداران و مردم خود را خوشحال کنیم. ما پتانسیل و توانایی بالایی داریم و همه امیدواریم. شاید ما کاندیدای صعود به نیمه نهایی و بازی برای عنوان قهرمانی نباشیم، اما هیچکس در تیم ملی اردن به این نامزدی‌ها اهمیتی نمی‌دهد و برای رسیدن به هدف خود سخت کار خواهیم کرد.
ابولیلی در خصوص اتفاقات هیجان انگیز دیدار اردن و عراق در مرحله یک هشتم نهایی گفت: فکر می‌کنم سناریوی این دیدار خلاصه ای از هیجان فوتبال بود و این باعث خوشحالی است. این بازی بازی شاهد تغییرات اساسی و شگفت‌انگیز برای همه بود، زیرا ما جلو افتادیم و سپس با دو گل عقب افتادیم. پس از آن با یک گل به بازی برگشتیم، پیش رفتیم، پیروز شدیم و در میان شادی زیاد و شادی بی حد و حصر هوادارانمان صعود کردیم. ما برای عراق ناراحتیم و برای فوتبال عراق در آینده آرزوی موفقیت می‌کنیم.
وی در خصوص هدف تیم ملی اردن پس از صعود به این مرحله در مسابقات گفت: چشم ما به فینال و رقابت برای عنوان قهرمانی است تا به دستاوردی بی سابقه دست پیدا کنیم و مردم خود را خوشحال کنیم و جایگاه فوتبال اردن را بالا ببریم. من معتقدم تیم ملی خوبی داریم که پتانسیل بالایی دارد و مربی جاه طلب و باتجربه‌ای هدایت آن را بر عهده دارد. مصمم هستیم و باید بهترین سطح خود را ارائه دهیم و از شانس خود در مسابقات دفاع کنیم. شاید برخی بگویند که کار سخت است اما در هر صورت غیرممکن نیست. ما به توانایی های خود اعتماد و به شانس خود ایمان داریم و در هر مسابقه آنچه را که باید انجام می‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا