ورزشی

هشت بازی باختیم پس عالی بودیم!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، می گوید از سال ۲۰۲۳ تیمش رضایت دارد.به گزارش “ورزش سه”، اتاتیکو مادرید موفق شد در آخرین بازی سال ۲۰۲۳، سویا را در رقابت های لالیگا در خانه ۱-۰ شکست دهد و جایگاه سومی را در پایان سال حفظ کند. سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی، از عملکرد بازیکنان تیمش در سالی که گذشت ابراز رضایت کرد.
برای سالی که گذشت جشن می گیرید؟”اول از همه برای پیروزی جشن می گیریم، ما از پنج بازی با تلاش زیاد توانستیم نتیجه بگیریم و در یک بازی هم کام بک کردیم، امروز توانستیم به آن شرایط پاسخ دهیم و شب آرامتری داشته باشیم. سال بسیار خوبی است که در ۵۰ بازی فقط ۸ باخت داریم، ۳۴ برد و فکر می کنم ۱۰۴ گل به ثمر رساندیم. سال بسیار خوبی از دسامبر قبل تا این دسامبر بود، حالا قسمت دوم فصل باقی مانده است.”
تیم شما می تواند قهرمان شود؟” ما در لیگ بازی به بازی ادامه خواهیم داد و فلسفه خودمان را پیش می گیریم. در برخی چیزها باید هنوز به پیشرفت تیمی ادامه دهیم. امروز نتوانستیم زیاد وارد محوطه بشویم چون آنها همه راه ها را بسته بودند. همچنین باید به طور کل بهتر دفاع کنیم، این ها چیزهایی هستند که باید در موردشان کار کنیم تا بتوانیم پیش برویم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا