ورزشی

الهلال، رکورد نقل و انتقالات تاریخ رئال مادرید و بارسلونا را شکست!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مبالغی که الهلال در نقل و انتقالات این فصل خود خرج کرده از رکورد نقل و انتقالات تاریخ بارسلونا و رئال مادرید هم فراتر رفته است.تنها چلسی از نظر هزینه نقل و انتقالات، بالاتر از الهلال قرار می‌گیرد
مبالغی که الهلال در نقل و انتقالات این فصل خود خرج کرده از رکورد نقل و انتقالات تاریخ بارسلونا و رئال مادرید هم فراتر رفته است.
به گزارش طرفداری به نقل از آاس، باشگاه الهلال با خرید جدید زمستانی خود، رنان لودی، به ارزش ۲۳ میلیون یورو، مجموعا ۳۷۶ میلیون یورو در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی هزینه کرده است. این آمار و ارقام بسیار فراتر از تیم‌های اروپایی است و این باشگاه سعودی حالا تنها چلسی با هزینه ۴۶۷ میلیون یورو را بالای سر خود می‌بیند. گران‌قیمت‌ترین تیم فوتبال آسیا، حتی رکورد نقل و انتقالات تاریخ بارسلونا و رئال مادرید را هم شکسته است.
رئال مادرید در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در مجموع ۳۵۵ میلیون یورو هزینه کرد که این رقم، بالاترین هزینه نقل و انتقالات تاریخ لوس بلانکوس بوده است. همچنین بارسلونا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ هم با هزینه ۳۷۵ میلیون یورویی خود، بیشترین هزینه را در نقل و انتقالات تاریخش انجام داده است. اما الهلال حالا با ۳۷۶ میلیون یورو به گواه سایت معتبر ترانسفرمارکت، رکورد نقل و انتقالات تاریخ دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا را هم شکسته است.
نکته جالب‌توجه در مورد الهلال عربستان این است که این تیم عربستانی تنها ۱٫۳ میلیون یورو فروش داشته و تراز این باشگاه در این فصل از مسابقات باشگاهی بیش از ۳۷۴ میلیون یورو منفی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا