اقتصادیبانک و بیمهخبر ویژه

ششمین همایش مالی اسلامی آغاز شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از سنا، در این همایش که به صورت آنلاین و مجازی در بستر اسکای روم برگزار می شود،  پژوهشگران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه مالی اسلامی از منظر بانک، بیمه و بورس خواهند پرداخت.

این همایش ، امسال حاوی ۴ پنل تخصصی در موضوعات مالی اسلامی است و “حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی” موضوع پنل ویژه همایش خواهد بود.

موضوع پنل دوم  “ماهیت سهام و حقوق و منافع ناشی از آن”  و  پنل سوم نیز شامل نشست تخصصی ارایه مقالات منتخب همایش است .  از ۲۱ مقاله که به دبیرخانه همایش رسیده، ۱۴ مقاله حائز شرایط لازم شناخته و پذیرفته شده است که در کتاب مجموعه مقالات نیز منتشر خواهد شد.

نهایتا در پنل چهارم که بین المللی است، موضوع “حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی “به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

انجمن مالی اسلامی همه ساله همایش مالی اسلامی را  با همکاری مراکز دانشگاهی و حوزوی، بانک ها، بیمه ها و ارکان بازار سرمایه کشور برگزار  می کند و علاقه مندان می توانند برای حضور در ششمین همایش با مراجعه به لینک https://webinar.iaif.ir/ch/ifconference ، به صورت مهمان وارد صفحه همایش شوند.

خاطرنشان می شود: انجمن مالی اسلامی ایران از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از ۳۰ نشست تخصصی داخلی و بین المللی برگزار کرده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا