خبر ویژه

افتتاح و کلنگ زنی ۴۷ پروژه به مناسبت هفته دولت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری ،علی اکبر ورمقانی شامگاه شنبه (اول شهریورماه) در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: در این هفته ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰میلیارد و ۹۷۶ میلیون و۵۰۰ هزار ریال کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

وی به افتتاح و کلنگ زنی۱۴ طرح گازرسانی در سطح شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: ازاین تعداد۱۲پروژه گازرسانی با اعتبار۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی دو پروژه دیگر نیز آغاز خواهد شد.

فرماندار بیجار بیان کرد: یک مدرسه دو کلاسه در روستای دولتکند و یک مدرسه سه کلاسه در روستای خاندانقلی و همچنین یک مدرسه یک کلاسه در روستای اشرف آباد در این هفته افتتاح می شود.

ورمقانی ضمن اشاره به اجرای ۱۳ طرح عمران روستایی در بخش مرکزی، اضافه کرد: از مجموع پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت، ۱۸ پروژه مربوط به بخش کشاورزی بوده که شامل احداث مجتمع های دامپروری، پرورش گل سرخ و اجرای سیستم های نوین آبیاری و … است که در این هفته به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: افتتاح سدهای گابیونی با اعتبار یک  میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال، اجرای جدول بندی، آسفالت و زیرسازی روستاهای اسلام آباد، سراب، آغبلاغ طغامین با اعتبار بیش از ۹ میلیارد، آبرسانی به سایت قوچ و میش ارمنی و بازسازی محیط بانی صلوات آباد، آسفالت معبر روستای زینل از دیگر پروژه های هفته دولت در شهرستان بیجار است.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا