ورزشی

تونل زمان؛ ۱۲ دی ۱۳۸۹ خبرورزشی‌گردی| ابرار نگرانی اسطوره پرسپولیس از شرایط تیم ملی/ باید تیم را دست کسی در حد گواردیولا و مورینیو داد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

علی پروین اسطوره پرسپولیس دوازدهم دی ماه سال ۱۳۸۹ در مورد این تیم و تیم ملی حرف‌های جالبی بر زبان آورد.۱۳ سال قبل و در آستانه آغاز جام ملت‌های ۲۰۱۱، علی پروین که آن زمان به‌نوعی مدیر فنی باشگاه استیل آذین محسوب می‌شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی از شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها ابراز نگرانی کرد و مدعی شد تیم افشین قطبی در خط دفاعی مشکل دارد. علی‌آقا همچنین با اشاره به این‌که قطبی تیم جدید خودش پس از جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر را انتخاب کرده و فدراسیون به دنبال یک سرمربی جدید می‌گردد، گفت: برای تیم ملی باید افراد بزرگی را مربی کرد. وقتی دولت پول سرمربی بزرگ را می‌دهد، فدراسیون دیگر نباید برای انتخاب یک سکاندار سرشناس و موفق معطل کند. در چنین شرایطی حتی زیکو و مارادونا هم به درد فوتبال ما نمی‌خورند بلکه باید سراغ چهره‌های بزرگی مانند مورینیو و گواردیولا رفت و آن‌ها را با قراردادهای بلند مدت به ایران آورد.
پروین در مورد شرایط آن‌زمان پرسپولیس نیز تصریح کرد: پرسپولیس از بحران خارج شده و به نظرم علی دایی می‌تواند این تیم را بسازد. حضور وحید هاشمیان هم قطعا کمک حال تیم خواهد بود.
دغدغه علی پروین در مورد تیم ملی کاملا درست بود چون با شکست مقابل کره جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی قطر ۲۰۱۱ از گردونه مسابقات کنار رفتیم…
صحبت‌های امروز علی پروین را این‌جا ببینید: اولین واکنش علی پروین به استعفای یحیی گل‌محمدی/ این یک چیز من‌درآوردی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا