اجتماعی

تجمیع سامانه‌های شهرداری تهران در قالب یک پنجره واحد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون شهردار تهران می گوید، سامانه‌های متعددی و متنوعی به شهروندان خدمت ارائه می کنند که تلاش می شود این خدمات در یک سامانه متمرکز شده و به صورت یکپارچه و در قالب یک پنجره واحد خدمت‌رسانی کند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن هرمزی با اشاره به اینکه راه‌اندازی سامانه یکپارچه برای ارائه خدمات شهرداری تهران به شهروندان، سرعت و کیفیت خدمت‌رسانی را ارتقاء می‌دهد گفت:  هم اکنون ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌های بی آر تی به سامانه کیف پول شهروندی متصل هستند.
معاون شهردار تهران افزود: اتوبوس‌های بخش خصوصی به زودی دستگاه‌های کارتخوان خود را به‌روز کرده و ریدِرهای جدید نصب خواهند کرد تا امکان استفاده از حساب شهروندی در همه اتوبوس‌ها فراهم شود. هرمزی  همچنین گفت: با راه‌اندازی سامانه صورت وضعیت مناطق ۲۲ گانه در حوزه حمل و نقل و ترافیک، شاهد افزایش شفافیت مالی و جلوگیری از تخلفات احتمالی در صورت وضعیت پیمانکاران مناطق خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا