اقتصادیبالای صفحه دسته بندیبانک و بیمهبیمه

۵۸ درصد خسارت‌های بیمه‌ای کرمانشاه را بیمه ایران پرداخت می‌کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری،«جمال یوسفی»در گفت‌ و گو با  ایرنا افزود: میزان بالای خسارت پرداختی به شهروندان به معنی پرداخت بهتر، سریع‌تر و عمل به تعهدات در قبال بیمه‌گزاران است.

به گفته‌ او، آغوش بیمه ایران به روی همه بیمه‌گزاران در بخش‌های مختلف صنعتی، تجاری و مسکونی و سایر بخش ها باز است و این بیمه آماده حمایت بیمه‌ای از همه متقاضیان می باشد.

یوسفی حوادث و تصادفات رانندگی را یکی از معضلات شرکت‌های بیمه‌ای برشمرد و گفت: در برخی سال‌ها آمار فوتی‌های حوادث رانندگی از ۲۱ هزار نفر هم فراتر رفت و آمار مجروحان به حدود ۵۰ هزار نفر رسید که این حوادث منجر به خسارت‌های جانی، مالی و روحی بزرگی به خانواده‌ها و کشور محسوب می‌شود.

او درعین‌حال اظهار کرد: با کاهش ترددهای جاده‌ای در یک‌ونیم سال گذشته و دوران شیوع کرونا، میزان حوادث جاده‌ای هم به‌طرز چشمگیری کاهش‌یافته و همین موضوع هزینه‌های شرکت‌های بیمه را هم کمتر کرده‌ است با این‌ حال همچنان بیشترین درگیری و تمرکز ما در حوزه خودرو قرار دارد.

مدیرکل بیمه ایران کرمانشاه افزود: اکنون حدود ۶۵ درصد از سهم خسارت‌های پرداختی بیمه ایران متعلق به حوادث رانندگی است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا