ورزشی

حمله به اریک تن‌هاخ: تو یک متوهم هستی!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ریچارد کیز، مجری شبکه بی‌ این اسپورت، اریک تن‌هاخ را به دلیل اظهاراتش در نشست خبری پیش از بازی مقابل ناتینگهام فارست، متوهم نامید!به گزارش “ورزش سه”، منچستر یونایتد شب گذشته با نتیجه ۲-۱ مغلوب ناتینگهام فارست شد. آنها در حالی که ۱-۰ عقب افتاده بودند توانستند گل مساوی را بزنند اما خیلی زود دوباره گل خوردند و ۲-۱ بازی را باختند.
اریک تن‌هاخ قبل از بازی مدعی شده بود که آنها مقابل آرسنال و لیورپول بازی خوبی را ارائه دادند و می‌توانستند این دو تیم را ببرند. او در ادامه گفت که منچستر یونایتد توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد.
این گفته‌ها از دید ریچارد کیز دور نماند و پس از شکست برابر ناتینگهام فارست، آنها را یادآوری کرد. او در این‌ باره گفت: «من به سبک بازی یونایتد انتقاد نمی‌کنم. این مشکلات را همه می‌دانند. مشکل من با ذهنیت تن‌هاخ است. حرف‌های او پیش از بازی مزخرف بودند.»
در ادامه، اندی گری، دستیار او، در مورد نظرات کیز و انتقاد از سرمربی منچستر یونایتد، صحبت کرد :«من نمی‌دانم تن‌هاخ به چه چیزی فکر می‌کند که این حرف‌ها را می‌زند. فکر نمی‌کنم او واقعیت را ببیند.»
سپس کیز ادامه داد و گفت: «این برای من نگران‌کننده‌ترین جنبه است. چیزی که او گفت بیهوده است و به‌نظرم تن‌هاخ متوهم است. اگر او اینطور فکر می‌کند پس مشکل این تفکر هم اندازه بقیه مشکلات منچستر یونایتد جدی است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا