ورزشی

رضازاده: باید نسل وزنه‌برداری تغییر کند/ برای افتخارآفرینی در المپیک نیاز به حمایت مسئولان داریم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عضو کمیته فنی وزنه‌برداری گفت: نسل وزنه‌برداری باید عوض شود و تیم جوانان قهرمان جهان شده که می‌شود ۶ نفر از این تیم به بزرگسالان بروند.
حسین رضازاده عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری درباره حضور در انتخابات فدراسیون جانبازان و توان یابان اظهار کرد: اعلام کاندیداتوری برای انتخابات کرده‌ام و نزدیک به ۱۲ ثبت نامی داشتیم. از ردصلاحیتی‌ها خبر ندارم و وزارت ورزش باید بگوید. هر عزیزی بیاید به او کمک می‌کنیم. ۴ سال در این فدراسیون مسئول انجمن بودم و در پاراآسیایی هانگژو هم شرکت کردیم. برنامه‌هایم را هم اعلام می‌کنم.
او‌درباره برنامه‌های تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: ۶ نفر برای اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری دعوت شدند و قبل عید یک مسابقات در دبی می‌رویم و اردوی بعد از عید در گرجستان داریم که انتخاب پارالمپیک پاریس را داریم. امیدواریم بتوانیم سهمیه بگیریم. پارالمپیک سخت است و نمی‌شود پیش‌بینی کنیم. همه در حال تمرین هستند و کار سخت است.
عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری درباره شرایط تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: وزنه برداری باید نسلش عوض بشود و تیم جوانان قهرمان جهان شده که می‌شود ۶ نفر از این تیم به بزرگسالان بروند و برای بازی‌های ۲۰۲۶ و المپیک بعدی بتوانیم بهره بگیریم. کمیته فنی برنامه مسابقات را داده و فینال لیگ را دیروز داشتیم. ان شا الله  برای مسابقات آسیا اعزام داریم و بعدش هم به جهانی تایلند خواهیم رفت.
او افزود: در هر وزن کار سختی داریم و همه زحمت می‌کشند. همیشه اردو داریم و فدراسیون امکانات خوبی در اختیار ورزشکاران گذاشته است . وزارت و کمیته بیایند حمایت کنند تا در المپیک افتخار بیاوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا