ورزشی

رسانه‌های پرتغال: مورایس دیگر سرمربی سپاهان نیست

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رسانه‌های پرتغالی به صحبت‌های ژوزه مورایس مبنی بر ترک سپاهان واکنش نشان دادند.به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان دیدار با شمس آذر بود که منوچهر نیکفر، مدیرعامل زردپوشان، در گفت‌وگویی اعلام کرد که ژوزه مورایس از اتفاقات رخ داده برای تیمش به شدت عصبانی است و قصد دارد تا از ایران برود. موضوعی که با واکنش گسترده رسانه‌های پرتغالی همراه شد.
روزنامه آبولا با تیتر “رسمی: ژوزه مورایس دیگر سرمربی سپاهان نیست”، نوشت: استعفای این مربی پس از سومین شکست متوالی در مسابقات لیگ ایران و از سوی منوچهر نیکفر رئیس موقت باشگاه اعلام شد.
سپاهان تنها با یک امتیاز اختلاف با استقلالی‌ها در رده دوم جدول قرار دارد. هفته گذشته این تیم شاهد لغو محرومیت چهار امتیازی از سوی فدراسیون بود. حالا پس از سه شکست، ژوزه مورایس جایگاه خود را ترک می‌کند.
وبسایت maisfutebol نیز با پوشش این خبر نوشت: ژوزه مورایس خواستار جدایی از سپاهان شد. این خبر را خود رئیس تیم ایرانی تایید کرد.
نیکفر گفت: مورایس درخواست کرد که برود. ما با او صحبت می‌کنیم و سعی می‌کنیم او را حفظ کنیم، اما او به دلیل اتفاقاتی که در این ماه‌ها افتاده است، بسیار عصبانی است و به نظر من درست است.
رسانه zerozero نیز با تیتر “ژوزه مورایس باشگاه ایرانی را ترک می‌کند”، نوشت: ژوزه مورایس دیگر سرمربی سپاهان ایران نیست و گویا این مربی روز دوشنبه با ثبت سومین شکست متوالی در مسابقات لیگ  خواهان جدایی شد. سپاهان با وجود شکست‌های متوالی در حال حاضر با اختلاف تنها یک امتیاز از استقلال صدرنشین، در رده دوم جدول قرار دارد.
وبسایت noticiasaominuto نیز تیتر جالب توجه “آب و هوا در ایران طوفانی می‌شود؛ ژوزه مورایس خواستار جدایی از سپاهان شد” را برای خبر خود انتخاب کرده و در ادامه نوشته است:
ماجراجویی ژوزه مورایس در ایران ممکن است به پایان برسد، سرمربی پرتغالی روز دوشنبه خواستار کناره‌گیری از سمتش در سپاهان شد، چیزی که می‌تواند در ساعات آینده شکل جدی‌تری به خود بگیرد و حتی توسط تیم آسیایی نیز تایید شده است.
منوچهر نیکفر، رئیس موقت سپاهان گفت: او درخواست جدایی کرد. ما در حال مذاکره با او هستیم و تلاش می‌کنیم او را حفظ کنیم. اما ژوزه مورایس سرمربی تیم بسیار عصبانی است و به نظر من به خاطر اتفاقاتی که در این ماه‌ها افتاده است، او حق دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا