اجتماعی

قدردانی رئیس سازمان جهانی هواشناسی از ایران برای برگزاری کنفرانس تغییر اقلیم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس سازمان جهانی هواشناسی (WMO) در پیامی ویدیویی به هفتمین کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم تهران از دولت و سازمان هواشناسی جمهوری اسلامی برای برگزاری این کنفرانس قدردانی کرد.به گزارش ایلنا، عبدالله المندوس در پیامی ویدیویی به هفتمین کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم تهران که روزهای ۹ و ۱۰ بهمن در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، اظهار داشت: از دولت جمهوری اسلامی ایران و از سازمان هواشناسی این کشور برای فراهم کردن بستری عالی برای مقابله با چالش‌های امروزی تغییر اقلیم سپاس‌گزار هستم.
وی افزود: این کنفرانس بلافاصله پس از کاپ ۲۸ برگزار می‌شود و فرصت بسیار مغتنمی برای دانشمندان و استعدادهای جوان در خصوص بحث و بررسی چالش‌ها با تمرکز بر توسعه پایدار و حمایت از دولت و ایجاد و برنامه‌ریزی راه‌حل‌های مناسب برای مقابله با اثرات تغییر اقلیم است.
رئیس سازمان جهانی هواشناسی (WMO) ادامه داد: با توجه به اهمیت این کنفرانس، همه شرکت‌کنندگان را ترغیب می‌کنم تا فعالانه مشارکت کنند و در موفقیت کنفرانس سهیم شوند.
براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان هواشناسی کشور، المندوس در پایان پیام خود گفت: مایلم از نماینده دائم ایران در سازمان جهانی هواشناسی، دکتر سحر تاج‌بخش مسلمان به دلیل مشارکت برجسته و نقش پیش‌روی ایشان در برگزاری چنین کنفرانس برجسته بین‌المللی تقدیر و تشکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا