ورزشی

یوونتوس ۱ – رم ۰/ هفته هجدهم سری آ ایتالیا برد خاطره‌انگیز بانوی پیر در شب سال نوی میلادی/ سردار هم مورینیو را نتوانست نجات دهد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یوونتوس در دیداری از هفته هجدهم سری آ ایتالیا مقابل رم به برتری باارزش ۱-۰ دست پیدا کرد.در آخرین بازی از هفته هجدهم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و رم در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۱-۰ یووه به پایان رسید.
در این بازی که سردار آزمون از دقیقه ۸۰ آن به جای نیکولا زالفسکی به میدان رفت، آدرین رابیو در دقیقه ۴۷ تنها گل مسابقه را با پاسی از دوشان ولاهوویچ به ثمر رساند. این دوازدهمین برد یک گله یوونتوس در سری آ طی سال ۲۰۲۳ بود که بیشتر از سایر تیم‌های این لیگ است.
با این نتیجه یوونتوس ۴۳ امتیازی شد و فاصله خود را با اینتر صدرنشین به دو امتیاز کاهش داد تا کورس قهرمانی اسکودتو جذاب‌تر از قبل دنبال شود. رم اما با قبول ششمین باخت فصل، ۲۸ امتیازی و در رده هفتم جدول باقی ماند و به این ترتیب فاصله آنها با فیورنتینای رده چهارمی نسبت به هفته گذشته به ۵ امتیاز افزایش پیدا کرد. در پایان هفته هجدهم رقابت‌های سری آ، پس از اینتر ۴۵ امتیازی که صدرنشین است و یوونتوسی که با ۴۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد، تیم‌های میلان با ۳۶ امتیاز و فیورنتینا با ۳۳ امتیاز رده‌های سوم و چهارم جدول را در اختیار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا