ورزشی

اینزاگی: برخی منتظرند تا اشتباه کوچکی از ما سر بزند/ به انتقادات عادت کرده‌ایم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال اینتر به پیروزی شاگردانش مقابل مونتزا و انتقاداتی که به او و تیمش وارد است، واکنش نشان داد.تسنیم: سیمونه اینزاگی در پی برتری ۵ بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل مونتزا در هفته بیستم مسابقات سری A ایتالیا و تداوم صدرنشینی‌شان در این رقابت‌ها، در گفتگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: عملکرد خیلی خوبی از تیم شاهد بودیم. ما به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم و بازیکنان‌مان رویکرد درستی مقابل مونتزا داشتند، تیمی که فصل گذشته هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت از ما امتیاز گرفت.
اینزاگی که تیمش به خاطر عملکردشان مقابل تیم‌های جنوا و هلاس ورونا و البته اشتباهات داوری که به سودشان بوده مورد انتقاد قرار گرفته، در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه من تنها روی اتفاقاتی که در زمین می‌افتد، تمرکز دارم. پرداختن به چنین موضوعاتی مربوط به باشگاه می‌شود و من و همکارانم در کادر فنی تمرکزمان را روی زمین بازی حفظ کرده‌ایم. ما فقط در نیمه راه هستیم و راهی طولانی در پیش داریم. ما به عنوان مربی، نه فقط من، بلکه همه کسانی که در این حرفه هستند، به انتقادات عادت کرده‌ایم. نکته مهم این است که تیمی داشته باشید که شما را دنبال کند. ما در فصول اخیر کار‌های بزرگی انجام داده‌ایم و می‌خواهیم این کار را ادامه دهیم. میخوای رتبه کنکورت زیر ۱۰۰۰ بشه؟! با دوره TNT کلاسینو آماده کنکور شو! شروع رایگان تبلیغ
وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا این قوی‌ترین اینتر در سومین فصل حضور شما در این تیم است؟»، اظهار داشت: هنوز نمی‌توانم این را بگویم، چون بیش از ۲۰ بازی در سری A باقی مانده است. تیم فصل گذشته دو جام برد، به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و ما تازه در میانه راه هستیم. با وجود رئال سوسیه‌داد، گروه‌مان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سخت بود. ما در سری A هم خوب کار می‌کنیم، اما برخی منتظر هستند تا اشتباه کوچکی از ما سر بزند.
اینزاگی تصریح کرد: ما همیشه می‌توانیم پیشرفت کنیم. با وجود تساوی مقابل جنوا، به جز دریافت یک گل اجتناب‌پذیر، چندان بد بازی نکردیم. با این حال ما هلاس ورونا را شکست دادیم، اما به نظرم عملکرد بدتری داشتیم. ما مسابقات خود را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و سعی می‌کنیم ببینیم کجا می‌توانیم چه کار‌هایی را بهتر انجام دهیم.
سرمربی اینتر همچنین درباره اینکه جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه پیش از این بازی گفته بود که در پنجره زمستانی جاری مهاجمی جدید به ترکیب نراتزوری اضافه نخواهد شد، خاطرنشان کرد: من از مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچس خیلی راضی هستم. آن‌ها خیلی خوب تمرین می‌کنند و تنها بدشانس هستند که لائوتارو و تورام عالی بازی می‌کنند. سانچس در بازی با سالزبورگ گل خیلی مهمی برای‌مان به ثمر رساند. او باید با همین روند به کارش ادامه دهد، چون فرصت بازی پیدا خواهد کرد.
اینزاگی که آزمون بعدی تیمش تقابل با لاتزیو در مرحله نیمه‌نهایی سوپرکاپ ایتالیا است، در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به عربستان می‌رویم. این دوره سوپرکاپ با فرمت جدید (با حضور چهار تیم) برگزار می‌شود که مشکلی نیست. بچه‌ها دوشنبه استراحت می‌کنند، سه‌شنبه تمرین می‌کنند و سپس راهی عربستان می‌شویم. جامی برای گرفتن وجود دارد و ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازی‌مان را در آنجا به نمایش بگذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا