ورزشی

واکنش سرپرست باشگاه گل‌گهر به نتیجه دیدار با استقلال

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کرمان – ایرنا – سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان مدعی شد: ما چهار سال در لیگ برتر فوتبال کشور بازی می کنیم که در این مدت ۱۱ یا ۱۲ بار با هند و پنالتی درون محوطه جریمه علیه تیم ما و به نفع استقلال تهران گرفته شده است.به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.
حیدر افسری یکشنبه شب در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان محل بازی استقلال تهران و گل گهر در واکنش به نتیجه این دیدار افزود: در واقع این موضوع جای سوال دارد و کارشناسان صحنه ها را بررسی کنند.
وی اظهار داشت: زمانی تیمی گل دریافت می کند اشکالی ندارد اما وقتی که این صحنه ها را می‌بینیم در واقع فشار انسان بالا می رود.
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه کارشناسان داوری در مورد صحنه پنالتی استقلال نظر بدهند بیان کرد: ما تیم برتر زمین بودیم، توپ و موقعیت های زیادی داشتیم اما آن پنالتی سریال تکراری بازی‌های با استقلال بود.
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: ما نسبت به این سریال تکراری خسته شدیم، شما ببینید رسانه های سیرجان نیز با همین ذهنیت تیتر زدند، ضمن آنکه همین صحنه در برخی بازی ها افتاده و همین کمک داور پنالتی اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا