ورزشی

بازتاب پیروزی سخت ایران برابر سوریه در رسانه های عربی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا در رسانه های عربی بازتاب داشت.به گزارش ایسنا، جدال تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت این ایران بود که با نتیچه ۵ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کرد و راهی دور بعد شد.
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا در رسانه های عربی بازتاب داشت.
الرای قطر
این روزنامه قطری با تیتر” ایران به ماجراجویی سوریه پایان داد” نوشت: ایران به ماجراجویی تیم ملی فوتبال سوریه در ضربات پنالتی پایان داد. تیم ملی فوتبال ایران در این بازی توانست توسط مهدی طارمی در دقیقه ۳۴ پیش افتد اما عمر خربین در دقیقه ۶۴ گل تساوی را به ثمر رساند تا کار در پایان ۱۲۰ دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شود.
دیدار برابر ایران بسیار هیجان انگیزه بود و فرصت های زیادی روی دروازه دو تیم خلق شد. هم احمد مدنیه سنگربان سوریه و هم علیرضا بیرانوند سنگربان ایران در این بازی درخشیدند. ایران با پیروزی که در این بازی به دست آورد شنبه دیدار بسیار سختی برابر ژاپن پرافتخار ترین تیم تاریخ جام ملت های آسیا خواهد داشت.

beinsports:ایران به سختی سوریه را شکست داد
تیم ملی فوتبال ایران در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف سوریه رفت و به سختی و در ضربات پنالتی توانست به پیروزی دست پیدا کرد.
تقابل دو تیم در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی شانس به ایران لبخند زد و توانست به پیروزی دست پیدا کند تا حریف ژاپن در یک هشتم نهایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا