اجتماعی

مأموریت معلم، درمان دردهایِ بی‌ درمان بشریت است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر آموزش و پرورش گفت: مأموریت معلم درمان دردهای بی درمان بشریت است و درد بی درمان، جهل است که معلم با جهل می‌جنگد.به گزارش خبرنگار ایلنا، اختتامیه جایزه معلم عصر امروز ۱۸ بهمن ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.
“رضامراد صحرایی” در ابتدای این رویداد اظهار کرد: افتخار مشترک ما معلم بودن است و از این بابت خود را برگزیده می دانیم که از بین مشاغلی که هر کسی در حیات خود انتخاب می کند، برای این شغل انتخاب شده ایم در واقع خودمان انتخاب نکرده ایم بلکه منتخب شدیم و این فرق معلمی با دیگر مشاغل است.
صحرایی تصریح کرد: ویژگی معلم روشنگری و آگاهی بخشی است چراکه با نادانی می‌جنگد. مأموریت معلم درمان دردهای بی درمان بشریت است و درد بی درمان، جهل است که معلم با جهل می‌جنگد.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان شایسته بالاترین تقدیرها و تکریم‌ها هستند. آنها آینده ما را معماری می کنند و هویت آینده را می سازند پس باید دست آنها را بوسید تا آینده ای که در حال ساختش هستند خوب بسازند.
صحرایی افزود: شکوفایی آینده هر جامعه از میزان منزلت معلمان نشأت می‌گیرد و هرچه جایگاه معلم بالاتر باشد، حتما آینده ای والاتر و شکوهمندتر خواهد ساخت.
وزیر آموزش و پرورش در پایان از برگزاری رویداد جایزه معلم به عنوان رویدادی غیردولتی و خودجوش سپاسگزاری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا