ورزشی

پدر ستاره تاتنهام هم برای یونایتد پنالتی می‌گرفت (عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هواداران منچستر یونایتد پس از رد پنالتی تیم‌شان در بازی مقابل تاتنهام، به‌شدت عصبانی شدند.به گزارش “ورزش سه”، منچستر یونایتد در اولین بازی‌ای که سر جیم راتکلیف پس از آغاز مالکیتش، بازی این تیم را از نزدیک می‌بیند، میزبان تاتنهام است.
در دقیقه ۳۲ بازی و درحالی‌که دیدار با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، آلخاندرو گارناچو در محوطه جریمه تاتنهام به توپ رسید. او که بازیکنی خطرناک است و می‌تواند دروازه هر تیمی را تهدید کند، در موقعیتی خوب قرار داشت اما اودوگی، مدافع چپ اسپرز به او نزدیک شد. پس از چند ثانیه او گارناچو را با دستش مهار و سپس سرنگون کرد. بازیکنان منچستر یونایتد و هواداران در ورزشگاه منتظر اعلام پنالتی بودند اما خبری نبود.
جان بروکس، داور بازی، هیچ اعتقادی به پنالتی نداشت و از گارناچو خواست از جایش بلند شود و به بازی ادامه دهد. نکته جالب این بود که VAR هم صحنه را بازبینی کرد، اما با تصمیم داور موافق بود و مخالفتی وجود نداشت.
همین امر موجب اعتراض هواداران در فضای مجازی شده است. همه آنها به‌طور قاطعی معتقدند که اودوگی بر روی گارناچو مرتکب خطا شده و داور اشتباهی بزرگ مرتکب شده است.
یکی از هواداران در این مورد نوشته است: «از این پنالتی‌تر وجود نداشت.»هوادار دیگری گفته: «چقدر عجیب بود. مگر می‌شود این صحنه را پنالتی نگرفت؟»کاربری نوشته: «اگر پدر اودوگی هم داور بود به پسرش کارت زرد می‌داد و پنالتی می‌گرفت.»هوادار دیگری گفته: «داوری در انگلیس روز به روز عجیب‌تر می‌شود. شانس آوردیم به گارناچو کارت زرد نداد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا