ورزشی

مطهری و نکونام هیچ مشکلی با هم ندارند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

انتشار ویدیویی از برخورد میان نکونام و مطهری در رسانه رسمی استقلال، شایعاتی را پیرامون رابطه سرد بین این دو نفر به وجود آورد.به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته تمرینات استقلال برای شروع نیم فصل دوم، در کمپ مرحوم حجازی آغاز شد و بجز بازیکنان ملی پوش و گوستاوو بلانکو، دیگر نفرات در این تمرین حضور داشتند. رسانه رسمی آبی ها نیز ویدیویی در این زمینه منتشر کرد که نکونام در حال احوال پرسی گرم با شاگردانش است.
در ابتدای این تمرین، نکونام با بازیکنان به خوش و بش پرداخت و آنها را در بغل گرفت اما در بخشی از این ویدیو، واکنش ارسلان مطهری مورد توجه قرار گرفت. در فضای مجازی چنین عنوان شد که مهاجم آبی پوشان و سرمربی تیم با یکدیگر برخورد سردی داشته و اصطلاحا با هم احوال پرسی نکرده اند.
این شائبه به این دلیل به وجود آمده است که نکونام به سمت سلیمی رفته و مدافع تیمش را بغل می کند و نگاهی نیز به روبروی خودش و پشت سر سلیمی می اندازه که مطهری دست به سینه ایستاده و سرمربی استقلال دوباره به عقب برمیگردد و با دیگر نفرات خوش و بش می کند.
با این حال، پرس و جوها از افراد حاضر در تمرین استقلال نشان می دهد که نکونام و مطهری به صورت جداگانه با یکدیگر احوال پرسی گرمی داشته اند و اتفاقا برخلاف تصورات، رابطه میان این دو نفر نیز خوب بوده و عدم حضور ارسلان در بازی های استقلال، نشان دهنده تیره بودن رابطه او با سرمربی تیم نیست.
با این حال، نمی توان کتمان کرد که مطهری در صدر لیست بازیکنانی قرار دارد که ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی از تیم جدا شوند. این بازیکن در وقت های تلف شده بازی با شمس آذر و برای ثانیه های کوتاهی به میدان رفت و پس از آن نیمکت نشین یا سکونشین مطلق بوده و ۲ ماه و ۱۴ روز از آخرین بازی او برای آبی ها می گذرد.
ارسلان با پیشنهاداتی نیز روبرو شده ولی سیاست نکونام در بازار زمستانی این است که تا زمانی بازیکن جدیدی جذب نشود، هیچ کدام از شاگردانش حق جدایی ندارند. باید دید بالاخره سرنوشت مطهری چه خواهد شد و آیا او تا پایان فصل در استقلال می ماند یا مقصد جدیدی را برای خودش انتخاب می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا