اخبار یکاقتصادیبورس

شاخص بورس ۸۴۵ واحد افت کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۳میلیارد و ۷۰۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۵۲۶میلیارد تومان در بیش از ۲۹۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۸۴۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲هزار و ۴۷۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت تهران، ایارن خودرو و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های صنایع توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی نوری و سرمایه‌گذاری ملی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۲۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۵۶۰میلیارد تومان در ۷۱۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۲۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای نفت ایرانول، فرابورس ایران و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین شد و در مقابل شرکت‌های تجلی توسعه معادن و فلزات، پویا زرکان آق دره و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا