اجتماعیخبر ویژه

رگبار، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر استان‌ها طی امروز و فردا

سازمان هواشناسی کشور طی امروز و فردا برای بیشتر استان‌ها رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی و اعلام کرد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور و در دامنه‌های شرقی البرز وزش باد شدید رخ خواهد داد.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز و فردا (شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ خرداد) در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، شمال‌شرق، شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال استان‌های فارس و کرمان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در برخی نقاط شمال‌غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی نقاط خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده در شمال‌شرق، شرق و مناطق واقع در دامنه‌های شرقی البرز وزش باد شدید گاهی همراه با خیز گردوخاک پیش‌بینی شده است.

شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز کمی ابری و از بعدازظهر همراه با افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. فردا نیز صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد و رگبار و رعدوبرق را برای تهران خواهیم داشت. کمینه و بیشینه دمای هوای امروز در پایتخت ۱۶ و ۳۱ درجه سانتیگراد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا