اخبار یکاقتصادی

فرمانده نیروی هوایی ارتش: بسیاری از کشورها خواهان پهپادهای ایرانی هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح، توانسته پهپادهای مختلف با بردهای گوناگون تولید کنند و بسیاری از کشورها خواهان خرید پهپادهای ایرانی هستند.

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه شهید یاسینی، از بخشهای مختلف این یگان بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان گردان پهپادی پایگاه شکاری شهید یاسینی، گفت: کشور ما دارای یک موقعیت ممتاز و راهبردی است که در طول تاریخ همواره با تهدیدهای زیادی روبه رو بوده است.

سرتیپ واحدی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش به لحاظ تجهیزات و انسجام درونی به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده است، افزود: شما جوانان انقلابی باید با تلاش و کوشش توانایی خود را در زمینه نظامی به شدت تقویت کنید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش: بسیاری از کشورها خواهان پهپادهای ایرانی هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در حوزه پهپادی پرچمدار است، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح تاکنون توانسته پهپادهای مختلف با بردهای گوناگون تولید کند و بسیاری از کشورها خواهان خرید پهپادهای ایرانی هستند.

وی در جمع سربازان این پایگاه گفت: دوران جوانی ضمن اینکه فرصت بزرگی برای فرد و جامعه است، افزود: جوانی نعمتی بزرگ اما در معرض تهدید است که مراقبت از این نعمت ارزشمند بسیار ضروری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: نیروی جوان مستعد، هم به جامعه و هم در ادامه به تمدن سازی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: حضور گسترده جوانان در صحنه های مختلف و ادوار مختلف انقلاب، گویای علاقه آنها به کشور عزیزمان است و شما فرزندان ایران با امید و ایمان به آینده و به فضل خداوند، با نقش آفرینی در انتخابات پیش رو، اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهید کشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا