اخبار یکاقتصادی

مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۴ و ۵‌ مرداد برگزار می‌شود

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان اعلام کرد: مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان که مقرر بود ۲۱ و ۲۲ تیرماه امسال برگزار شود، به دلیل تغییر در زمان برگزاری آزمون‌های سراسری (کنکور) و تلاقی آن با زمان برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به چهارم و پنجم مردادماه سال جاری موکول شد.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، ثبت نام همه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان تا ساعت ۲۰ امروز ۱۹ خردادماه برقرار است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

آزمون طراحی معماری پنجم مرداد برگزار می‌شود

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تاکید کرده است: زمان برگزاری آزمون رشته معماری (طراحی) روز جمعه (پنجم مردادماه) است و ضروری است تا متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان مردود شده در آزمون اسفندماه رشته معماری (طراحی) که درخواست بازنگری در نتیجه آزمون خود را ثبت کرده‌اند، چنانچه پس از ثبت‌نام در این آزمون‌ و اعمال بازنگری، موفق به اخذ نمره قبولی شوند مبلغ پرداخت شده بابت ثبت‌نام به کیف پول در پروفایل شخصی آنها عودت داده می‌شود.

۴ مرداد، برگزاری آزمون‌های صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی ساختمان

همچنین، زمان برگزاری آزمون‌های صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه امسال است. بنابراین ضروری است تا متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا