اجتماعیخبر ویژه

کشور در انتظار بارش باران/پیش‌بینی وزش باد شدید در نواحی شرقی

آخرین داده‌های هواشناسی حاکی از آن است که در ۲ روز آینده (جمعه ۱۸ خرداد و شنبه ۱۹ خرداد) در برخی از استان‌ها شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی در ۲ روز آینده در استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، قم، نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شمال استان‌های کرمان و فارس، نیمه شرقی سیستان و بلوچستان، شرق لرستان، جنوب استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، برخی مناطق در استان‌های قزوین، البرز، تهران و مازندران شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

روز جمعه (۱۸ خرداد) نیز بارش در کرمان و سیستان و بلوچستان تشدید خواهد شد. شنبه (۱۹ خرداد) در شمال غرب کشور و ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس، نیمه جنوبی کرمان، نیمه شرقی هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در شمال غرب استان‌های واقع در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی شاهد بارش و وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

شرق کشور در پنج روز آینده به ویژه منطقه زابل و نواحی مرکزی در بعضی پیش‌بینی وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت و در این مدت شرق دریای عمان نیز مواج است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا