خبر ویژهسیاسی

پاپی‌زاده: تعامل با قوا و پرهیز از مجادلات سیاسی باید در دستور کار مجلس باشد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پرهیز از مجادلات سیاسی بی‌حاصل و همچنین تعامل با قوای دیگر باید در دستور کار مجلس دوازدهم باشد.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، عباس پاپی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: مجلس دوازدهم باید در مسیر وحدت قوا و تعامل سازنده بین قوا حرکت کند، وحدت بین قوا موضوعی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس دوازدهم باید از مجادلات سیاسی مضر و بی حاصل پرهیز کند چرا که این مجادلات سیاسی هیچ وقت باعث ایجاد امید در جامعه نمی شود.

وی افزود: مجلس دوازدهم می تواند با پیگیری و تصویب قوانین در مسیر حل مشکلات مردم، پیام امید و آرامش را به جامعه منتقل کند و باعث آرامش در جامعه شود.

پاپی زاده خاطرنشان کرد: آنچه در مجلس دوازدهم باید مد نظر قرار گیرد، پرهیز از غلبه نگاه های منطقه ای بر نگاه ملی در تصویب قوانین و انجام وظایف قانونی دیگر در مجلس است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نمایندگان باید به بند بند سوگندی که در جلسه افتتاحیه خورده اند پایبند باشند و تمام توان خود را برای انجام وظایف نمایندگی به کار گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا