اجتماعیخبر ویژه

رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی استان‌ها طی ۵ روز آینده

سازمان هواشناسی کشور طی ۵ روز آینده برای برخی استان‌ها در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی و اعلام کرد: طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (چهارشنبه ۱۶ خرداد) در شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی، مرکزی، قم، نیمه شمالی اصفهان، جنوب استان‌های زنجان و آذربایجان غربی، شمال استان‌های کردستان و همدان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (پنجشنبه ۱۷ خرداد) در برخی نقاط استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، قم، یزد، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد، گاهی گردوخاک رخ خواهد داد؛ همین شرایط روزهای جمعه و شنبه (۱۸ و ۱۹ خرداد) در برخی نقاط شمال‌غرب، ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، غرب یزد، برخی نقاط استان‌های کرمان و هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رخ می‌دهد.

روز یکشنبه آینده (۲۰ خرداد) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال‌غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی زاگرس رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی شده است.

رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد بعدازظهر و اوایل امشب در پایتخت

شرق دریای عمان طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف پیش‌بینی می‌شود که در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید موقتی و گردوخاک و احتمال رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد، البته در شب آسمان ابری تا کمی نیمه‌ابری خواهد بود. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۲۱ و ۳۳ درجه سانتیگراد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا