اجتماعیخبر ویژه

تمهیدات ترافیکی برای مراسم سالگرد رحلت امام (ره)

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تمهیدات لازم ترافیکی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) انجام شده است، گفت: تلاش پلیس بر کاهش حوادث ترافیکی و مدیریت تردد متمرکز است.

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله که در محل دائمی این قرارگاه در جوار حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا ایام گذشته و پیش رو را به همه شما خدمتگزاران تسلیت و آرزوی توفیق روز افزون خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارم.

سردار رادان، هدف از تشکیل قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله را تأمین امنیت مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) عنوان کرد و افزود: با تشکیل این قرارگاه، همه امکانات و ظرفیت های انتظامی را به کار گرفته ایم و تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و امن این مراسم در حوزه انتظامی اندیشیده و در نظر گرفته شده است.

وی با بیان مأموریت دیگر این قرارگاه که در حوزه ترافیکی است، اضافه کرد: به منظور تسهیل در تردد و آمدوشد زائران و شرکت کنندگان در این مراسم، مأموریت نظم بخشی ترافیکی در محورها مواصلاتی منتهی به حرم مطهر امام راحل از چند روز پیش در حال اجرا است و تلاش شده با فراهم سازی تمهیدات لازم، حوادث جاده ای و ترافیکی به حداقل برسد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که به هیچ عنوان نباید ماموریت های متعدد منجر به غفلت در انجام وظیفه شود، گفت: قطعا با تعامل و همکاری میان نیروهای مختلف سپاه و بسیج این ماموریت نیز با سربلندی برای انتظامی ودیگر نیروهای مسلح خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: خداوند را بابت پیش رو قرار دادن توفیق خدمت در ماموریت های خوبی همچون اربعین و تامین امنیت زائران شاکریم و امیدواریم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم و عاقبت ما نیز شهادت باشد و اینکه در انجام ماموریت ها کارکنان ما از یکدیگر سبقت می گیرند، یک توفیق است.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در چشم به هم زدنی سی و پنج سال از رحلت بنیانگذار انقلاب گذشت و در آینده امیدواریم اگر از ما نیز صحبتی به میان آمد همه از خیر و خوبی ما بگویند.

وی اظهار داشت: خودروهایی که در محل های ممنوع پارک می شوند با ارسال پیامک به مالک در خصوص جابه‌جایی آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس جدول اعلامی پلیس راهور، تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس(تهران –قم) در محدوده وهن آباد تا پل شهید کاظمی از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۴ خرداد ممنوع اعلام شده است و مسیر جایگزین، خروجی حسن آباد یا خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) و آزادراه ساوه- تهران است همچنین تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸ روز یکشنبه تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه هفته جاری در محور قدیم قم – تهران ممنوع و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران و قم ـ گرمسار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا