خبر ویژهسیاسی

آنروا: خدمات ضروری ما در رفح متوقف شد/ بیش از ۲ میلیون نفر در جستجوی مکانی امن

«فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) اعلام کرد که درپی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، این آژانس مجبور به توقف خدمات رسانی ضروری خود به آوارگان فلسطینی شده است.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، لازارینی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: پناهگاه های آنروا در شهر رفح خالی شده و بیش از ۲ میلیون نفر برای یافتن مکان های امن آواره شده اند.

وی افزود: آنروا مجبور شده است که خدمات بهداشتی و دیگر خدماتی ضروری و حیاتی در رفح را متوقف کند.

رئیس آنروا تصریح کرد: تیم های آنروا هم اکنون از شهر «خان یونس» در جنوب و مناطق مرکزی نوار غزه که یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است، به خدمات رسانی ادامه می دهند.

لازارینی تصریح کرد: برغم خسارت ها و آسیب های سنگینی که به همه زیرساخت ها وارد شده است، ما عملیات کمک رسانی خود را در این شهر ازسر گرفتیم.

به گزارش ایرنا، رئیس آنروا پیشتر گفته بود که نوار غزه به جهنم روی زمین تبدیل شده است و تصاویر حملات ارتش اسرائیل به آوارگان فلسطینی در شهر رفح وحشتناک است.

لازارینی افزوده بود: اطلاعات دریافتی از رفح در مورد حملات روز افزون به خانواده هایی که به دنبال سرپناه هستند، وحشتناک است و از ابتدای حمله ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه، ۱۹۲ کارمند آنروا در این منطقه جان خود را از دست داده اند که این امر بی سابقه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا