خبر ویژهسیاسی

رئیس‌جمهور شهید؛ الگوی تمام‌عیار خدمت به مردم است

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: رئیس‌جمهور شهید کشورمان الگویی تمام‌عیار برای خدمت به ملت ایران است.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، «محمدمهدی برومندی» امروز (چهارشنبه)در مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش افزود: آیت‌الله رئیسی، فرصتی برای ایران اسلامی ما بود. این شهید بزرگوار همواره در میدان، خستگی‌ناپذیر، صادق، دلسوز و مردمی بود.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، به توصیه‌های رئیس‌جمهور شهید در خصوص خدمت‌رسانی به مردم و تاکید ایشان بر فراوانی، معیشت مردم و تامین امنیت غذایی در کشور اشاره کرد و افزود: ما خادم مردم در بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور هستیم و بنابر توصیه ایشان، در جهت تامین سفره و معیشت مردم بیش از پیش تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری و تدابیر وزیر جهاد کشاورزی، همکاران ما در بخش غذا، امنیت غذایی و بازار با قدرت بیشتری حضور پیدا می‌کنند تا خللی در سفره مردم و تولید کشور ایجاد نشود.

برومندی گفت: با هدایت‌های موثر رهبری معظم انقلاب و همبستگی ملت بصیر، مسیر انقلاب روشن‌ و ادامه راه این شهید بزرگوار و دیگر شهدای انقلاب اسلامی استمرار خواهد یافت.

گفتنی است؛ مسوولان وزارت جهاد کشاورزی امروز در مراسم باشکوه تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید کشورمان و همراهانش در خیابان آزادی تهران حضور یافته و با این شهدای بزرگوار وداع کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا