سیاسی

ایجاد سامانه شفافیت برای مدارس غیرانتفاعی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: برای مدارس غیرانتفاعی پیشنهاد تشکیل یک سامانه مطرح شده تا مواردی ازجمله حقوق کارکنان آن شفاف شود.
محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شفاف‌سازی در مدارس غیرانتفاعی گفت: یکی از مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد نبود شفافیت است به‌خصوص در مدارس غیردولتی چراکه نبود شفافیت منجر به اخذ وجه‌های زیاد از اولیا و گرفتن هدایا شده است.
وی ادامه داد: در اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی پیشنهاد‌های خوبی مطرح شد ازجمله تشکیل یک سامانه برای اینکه همه موارد مربوط به مدارس غیرانتفاعی شفاف شود من‌جمله حقوق و دریافتی معلمان و کارکنان که در صحن مجلس رای آورد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس بیان کرد: پیشنهادی که در این خصوص دادم این بود که فضاها، مالکیت و یا استیجاری بودن ساختمان‌ها و فضا‌های آموزشی در این سامانه ثبت شود تا نوع آن مشخص شود.
صباغیان بافقی درباره درجه‌بندی مدارس گفت: اگر یک ارزیابی مناسب، درجه‌بندی و سطح‌بندی نداشته باشیم به‌طور طبیعی رقابت نخواهد بود و آن هدفی که ما دنبال می‌کنیم محقق نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا