ورزشی

الهلال ۷-۰ ابهاء: رونالدو باید برای دومی تلاش کند!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

الهلال با پیروزی پر گل هفت بر صفر، تیم نگون بخت ابهاء را در هم کوبید.به گزارش “ورزش سه”، الهلال در هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، به مانند همیشه برنده از زمین خارج شد و این‌بار تیم ابهاء را در شب درخشش ساویچ، با هفت گل در هم کوبید.
گل نخست در دقیقه ۱۸ به دست آمد. ارسال مالکوم در سمت چپ به یاسر الشهرانی رسید و این بازیکن با ضربه سر، توپ را برای ساویچ فرستاد که ستاره صربستانی نیز با یک شوت روی پا و دیدنی، توپ را به تور دروازه چسباند.
الهلال در دقیقه ۲۵ به گل دوم رسید. پس از ورود سالم الدوسری به درون محوطه جریمه، او با خطای مدافع حریف سرنگون شد که داور یک خطای پنالتی برای آبی پوشان اعلام کرد. الکساندر میتروویچ پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.
شاگردان ژسوس از دقیقه ۷۲ به بعد موفق شدند پنج مرتبه دروازه ابهاء را باز کنند. پس از حرکت انفرادی میشائیل دلگادو، او ضربه‌اش را روانه دروازه حریف کرد که پس از واکنش تاتاروشانو، توپ مقابل دروازه خالی به سالم الدوسری رسید و این بازیکن موفق به گلزنی شد.
الهلال در دقیقه ۷۹ اختلاف را به عدد چهار رساند. روی پاس در عمق سعود عبدالحمید، توپ به میتروویچ رسید و این بازیکن نیز یک پاس در عرض را برای هموطنش ساویچ ارسال کرد و او نیز کار سختی برای گلزنی نداشت.
پس از توپ گیری ساویچ، این محمد کنو بود که پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شوت زنی شد. این بازیکن با یک سر توپ دیدنی، دو مدافع حریف را از پیش رو برداشت و ضربه‌اش را به تور دروازه چسباند تا بازی پنج بر صفر شود.
گل ششم نیز توسط دیگر خارجی الهلال به ثمر رسید. این توپ در گوشه محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد و در شرایطی که انتظار می‌رفت روبن نوس توپ را به روی دروازه ارسال کند، او با یک شوت محکم توانست به زیبایی دروازه ابهاء را باز کند.
ساویچ در دقیقه ۹۰+۵ توانست هت‌تریک خود را تکمیل کند. ارسال محمد البریک از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر دیدنی سرگئی میلینکوویچ ساویچ به گل هفتم الهلال تبدیل شد تا شب رویایی شاگردان ژسوس تکمیل شود.
بدین ترتیب الهلال موفق شد به نوزدهمین پیروزی خود در تمامی رقابت‌ها دست یابد. شمار امتیازات آبی پوشان ریاض پس از گذشت فقط هجده هفته به عدد ۵۰ رسید. حالا فاصله الهلال و النصر به عدد ۱۳ رسیده هر چند که یاران رونالدو ۲ بازی کمتر انجام داده‌اند اما با روندی که تیم ژسوس در پیش گرفته، به نظر می‌رسد باید جام قهرمانی را از الآن برای الهلال کنار گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا