ورزشی

انتظارها به سر رسید: ستاره رئال آماده بازی است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با تأیید کارلو آنچلوتی، آردا گولر، استعداد ترکیه‌ای رئال مادرید، آماده ثبت اولین بازی‌اش در پیراهن این تیم است.به گزارش “ورزش سه”، آردا گولر، استعداد فصل گذشته باشگاه فنرباغچه ترکیه، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست. در زمان انتقال این بازیکن برخی او را یکی از بهترین خریدهای تابستانی می‌دانستند اما گذشت زمان کمی از اعتبار این ادعا را کاهش داد.
گولر با آسیب‌دیدگی پا به مادرید گذاشته بود و در بدو ورود مشغول ریکاوری از مصدومیت شد. با این حال مشکلات یکی پس از دیگری بیشتر می‌شدند. از مشکل در روند ریکاوری گرفته تا پدیدار شدن یک آسیب دیگر.
گولر هر زمان از مصدومیتی ریکاوری می‌کرد و در آستانه انجام اولین بازی‌اش برای رئال مادرید قرار می‌گرفت دچار یک مصدومیت دیگر می‌شد و دوباره به مرحله اول برمی‌گشت.
رسانه‌ها حتی اعلام کردند که باشگاه نگران وضعیت روحی گولر است، زیرا او ممکن بود به دلیل تجربه مصدومیت‌های فراوان درگیر افسردگی شود. با این حال مدیران و کادر فنی باشگاه اطمینان دادند که گولر خریدی برای فصل‌های آینده است و رئال نمی‌خواهد به او برای بازی در همین فصل فشار بیاورد. حالا گولر همه این روزهای سخت را پشت سر گذاشته و قوی‌تر از همیشه از بند مصدومیت رها شده است.
در آخرین خبرها، کارلو آنچلوتی در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرده که گولر می‌تواند در بازی فردای رئال مقابل مایورکا به میدان برود. او گفت: «گولر برگشته. ما نمی‌خواهیم عجله کنیم زیرا او در سال‌های آینده بازی‌های زیادی برای باشگاه انجام خواهد داد. اگر بتوانم فردا دقایقی به او بازی می‌دهم. پتانسیل و استعداد او بسیار بالاست و مطمئنم به بازیکنی فوق‌العاده تبدیل خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا