ورزشی

فحاشی کلوپ به داور: آشغال دیوانه!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به دلیل اینکه داور به بازیکن نیوکسل روی یک خطا کارت نشان نداد، به او فحاشی کرد.به گزارش “ورزش سه”، امشب شاگردان یورگن کلوپ در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نیوکسل رفتند تا با کسب سه امتیاز بتوانند جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند. بازی رفت این دو تیم با کامبک زیبای لیورپول با دو گل دقایق پایانی داروین نونیز ۲-۱ به سود لیورپول در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به پایان رسید و قرمزها امیدوارند با خیالی آسوده‌تر بازی امشب را به پایان برسانند.
نیمه اول شاگردان کلوپ صاحب توپ و میدان بودند و موفق شدند ۱۸ شوت به سمت دروازه حریف بزنند و تنها یک شوت بلوکه شده را به سمت دروازه خودشان دیدند. در این نیمه پر افت و خیز، شاگردان کلوپ یک گل که بعدا به دلیل آفساید مردود اعلام شد به ثمر رساندند و یک پنالتی هم توسط محمد صلاح از دست دادند تا تنش این تیم و کلوپ کنار زمین بالا برود.او که کنار زمین آرام و قرار نداشت روی یک صحنه که آنتونی تیلور داور بازی به جوئلینتون برای خطا روی دومنیک سوبوسلای کارت زرد نشان نداد، کنترل خود را از دست داد و به سمت او فریاد زد: “آشغال دیوانه!”
آنتونی تیلور یکی از جنجالی‌ترین داوران این فصل لیگ برتر بوده است. این داور در یکی از بزرگترین اشتباه‌های این فصل لیگ برتر در بازی وولوز مقابل نیوکسل یک پنالتی اشتباه دقیقه آخری را به سود نیوکسل اعلام کرد و کلاغ‌ها به لطف آن ۳-۲ پیروز شدند. این اشتباه این داور را به قضاوت در چمپیونشیپ تنزل داد. هرچند که در اقدامی عجیب از کمیته داوران حرفه‌ای لیگ دوباره و برای دیدار حساس چلسی–منچسترسیتی فراخوانده شد. دیداری که باز هم حاشیه داوری داشت و با نتیجه ۴-۴ به پایان رسید و پپ گواردیولا بعد از آن بازی با کنایه در مورد تیلور حرف زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا