ورزشی

خالق یک سوم گل‌های شمس‌آذر در اردوی رقیب!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی یک سوم از گل‌های شمس آذر را به ثمر رسانده بودند.به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال شمس‌آذر با جدایی ۲ ستاره تاثیرگذار خود نیم فصل دوم را آغار خواهد کرد و باید دید آنها برای جایگزینی ستاره‌های خط حمله خود چه طرح و برنامه‌ای خواهند داشت.
رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی دو بازیکنی که به ترتیب به تراکتور و سپاهان دو تیم مدعی قهرمانی پیوستند مجموعا ۱۱ تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های این تیم داشته‌اند و برخی از گل‌های شمس آذر روی همکاری این دو بازیکن به ثمر رسیده بود.
علی‌اصغر اعرابی در ۱۴ مسابقه برای شمس آذر به میدان رفت و یکی از ارکان اصلی این تیم به شمار می‌رفت، او ۲ گل و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کرد، دو گلی که او به ثمر رساند مقابل ملوان در هفته دوازدهم مسابقات بود و سه پاس گل او مقابل تراکتور، استقلال و نساجی برای بازیکنان شمس آذر ارسال شده بود.
رحمان جعفری هم ۸ حضور ثابت و ۵ بار به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب این تیم حاضر شد، او مقابل هوادار، پیکان، گل‌گهر، نساجی و سپاهان گل‌های خود را به ثمر رساند و تک پاس گل او مقابل نساجی ارسال شد تا او در این مسابقه یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کند.
سعید کریمی دیگر بازیکن جداشده شمس‌آذر که در خط دفاعی به میدان می‌رود یک پاس گل در طول فصل ارسال کرده بود و او هم تاثیر اندکی در گل‌های به ثمر رسیده شمس‌آذر داشته است، شمس آذر در طول فصل ۲۰ گل به ثمر رسانده بود و با جدایی دو مهره کلیدی خود بازیکنانی که یک سوم گل‌های این تیم را به ثمر رسانده‌اند در تیم‌های دیگر توپ خواهند زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا