اجتماعی

بهره‌مندی ۱۴۰ نفر از خدمات هلال‌احمر در کردستان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان از اعزام کاروان سلامت به روستاهای کم برخوردار شهرستان قروه و بهره‌مندی ۱۴۰ نفر از خدمات داوطلبانه این جمعیت خبر داد.به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه به روستاهای بالوانه معتمدی و بالوانه خالدی از بخش مرکزی این شهرستان اعزام شد.
وی در ادامه افزود: این کاروان سلامت با همکاری بخشدار مرکزی قروه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی قروه به مناسبت دهه مبارک فجر جهت ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزشی رایگان به اهالی در این روستاها مستقر شدند.
جلالی بیان کرد: در این کاروان سلامت، به ۱۴۰ نفر از اهالی این دو روستا خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی و توزیع دارو به صورت رایگان ارائه شد.
گفتنی است، بخشدار مرکزی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج گنجی شهرستان قروه، ضمن بازدید از ارائه خدمات داوطلبان هلال‌احمر به اهالی روستاهای بالوانه معتمدی و بالوانه خالدی در این کاروان سلامت، از خدمات پزشکان و داوطلبان این جمعیت قدردانی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا