اجتماعیاخبار یکخبر ویژه

اما و اگرهای آب درمانی های شهر توریستی سرعین!؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پیام فوری؛ در حالی‌که شهر توریستی سرعین به شهر آب های درمانی شهرت یافته است گویی انگار مسئولان جامعه آبدرمانی ها معایب و نواقصی همچون بالا بودن قیمت بلیطآب درمانی ها، افت کیفیت خدمات ، پایین بودن سطح بهداشت را نمی بینند !

گزارش خبرنگار ما حاکیست، در حالی که روز به روز بر تعداد آبهای گرم درمانی سرعین که از خرید آب از چشمه های همچون گاومیش گلی احداث می‌شوند افزوده می‌گردد اما بالا بودن قیمت بلیط ها برای انبوه مسافرانی که از طبقات مختلف تشکیل شده اندآزاردهنده شده و این نرخ های بالا بسیاری رانقره داغ می کند به طوری که یک خانواده پنج نفره فقط برای یک بار استفاده از این آب درمانی ها رقمی حدود ۳۰۰ هزار تومان باید پرداخت نمایند که با لحاظ قیمت اقامتگاه ها و هتل ها و رستوران ها این هزینه سر به فلک می‌زند به طوری که بسیاری برای فرار از بار این هزینه های سنگین به ناچار به استفاده از چادر های مسافرتی در حاشیه خیابان ها ی این شهر رو ی می آورند که چهره چندان جالبی نیست ولی به هرحال چاره ای ندارند چرا که نرخ آب درمانی ها بالاست!

البته در ایام پیک مسافر به لحاظ نبود نظارت هیچگونه محدودیتی برای پذیرش در داخل آب درمانی ها وجود ندارد که همین مسئله نیز معضلات بهداشتی را تشدید می‌کند تا جایی که سطح بهداشتی آب درمانی های مدرن به لحاظ ورودی پایین آب چالش برانگیز می شود !

این گزارش می افزاید، در داخل برخی آب درمانی حتی یک صندلی ساده برای نشستن افراد سالمند وجود ندارد با این وضعیت مدیرعامل جامعه آب درمانی های استان اردبیل چگونه مدعی قابلیت رقابت با مجموعه‌های جهانی است!!

اگر به درستی وضعیت آب های درمانی مورد ارزیابی قرار گیرد مشخص خواهد شد که هنوز با استانداردهای جهانی فاصله قابل توجهی وجود دارد.

گزارش خبرنگار ماافزود: افزایش سرمایه گذاری در زمینه ایجاد آب درمانی های وی آی پی با هدف ارتقای کیفیت و خدمات بهتر به طبقه های مختلف جامعه گردشگری یکی از مواردی است که توجه و تقویت آنها به درآمد زایی و اشتغال بیشتر و ارائه استاندارد بهتر کمک خواهد کردواین مهم نیز بدون ارائه دلایل از سوی رئیس جامعه آب در مانی ها مورد بی توجهی قرارگرفته است!

منبع: پیام فوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا