ورزشی

عصبانیت ژاوی از دکو: شکاف در ستون‌های بارسا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از انتقادات و اعتراضات خسته شده است و در باشگاه احساس خوبی ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، اوضاع در بارسلونا ناآرام است. دو شکست اخیر برابر خیرونا و رویال آنتورپ لطمه زیادی به وجهه باشگاه وارد کرده و باعث شده کادر فنی و بازیکنان در بسیاری از زمینه‌ها زیر سوال بروند.
اختلاف بین ژاوی و دکو،‌ مدیر ورزشی باشگاه نیز به این وضعیت اضافه شده است. ژاوی درباره دعوت بازیکنان برای بازی برابر آنتورپ مدعی شده که این لیست توافقی است و در این مورد با دکو صحبت کرده، در حالی که دکو این ادعا را تکذیب و اعلام کرد توافقی نبوده است و لیست بازی به مربی بستگی دارد.
طبق گفته جرارد رومرو، ژاوی از این مصاحبه دکو و تکذیب صحبت‌های او بسیار خشمگین شده است و قصد دارد با این مدیر ورزشی برخورد کند. اگر صحت داشته باشد، رابطه این دو می‌تواند به بدترین وضعیت خود در این مدت برسد.
ژاوی همچنین احساس می‌کند که برخی از اعضای باشگاه به دنبال این هستند تا با هر اتفاق کوچکی به او و کادرش حمله کنند. او از این شرایط خسته شده است و قصد دارد برای بهبود اوضاع با مدیریت صحبت کند.
این سرمربی و کادرش احساس می‌کنند که توانایی و اشتیاق لازم برای برگرداندن تیم به روزهای خوب را دارند و تاکید می‌کنند که تیم هنوز چیزی از دست نداده است. لاپورتا نیز همچنان به حمایت مطلق از ژاوی ادامه می‌دهد و معتقد است برای بیرون رفتن از این شرایط باید به او اعتماد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا