اجتماعی

افزایش ۱۰۰ هزار نفری مسافران مترو

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ۱۰۰ هزار نفری مسافر شهر زیرزمینی با توجه به کاهش دمای هوا و بارش‌های اخیر خبر داد.
مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه همه ساله در فصل سرما و به دلیل اینکه در زمان بارندگی ترافیک تهران افزایش می‌یابد، تمایل شهروندان به استفاده از مترو بیشتر می‌شود گفت: در هفته اول بهمن ماه، با توجه به کاهش دمای هوا و بارش باران و ترافیک سنگین در خیابان‌های پایتخت، شاهد افزایش مسافران مترو بودیم.
وی افزود: در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ آمار مسافران روزانه مترو از مرز یک میلیون و ۶۵۴ هزار نفر عبور کرد که در مقایسه با هفته قبل نشان از افزایش صدهزارنفری مسافر دارد.
درستی تصریح کرد: در روز‌هایی که شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم پیش‌بینی این افزایش آمار مسافری را داریم و همه تمهیدات لازم برای اعزام به‌موقع قطار‌ها انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه مترو تهران امروز همه توان خود را برای ارائه خدمات به کار گرفته است خاطرنشان کرد: در ساعاتی که با استقبال مسافری مواجه می‌شویم سعی می‌کنیم با اعزام قطار‌های فوق‌العاده قطار‌ها از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا